Copied post [ 07 ]

…..continue….

Simbol 'V'? Selepas saya membaca perbualan di atas, barulah saya perasan tentang lambang tersebut yang digunakan oleh tentera di seluruh dunia untuk melambangkan pangkat mereka. Dan simbol 'V' itu juga adalah secret sign Illuminati.

Berkenaan Cantus, istilah itu tidak pernah saya dengar sebelum ini, mungkin itu adalah kerahsiaan tahap tinggi yang didedahkan oleh Bishop tersebut.

Berikut adalah gambar-gambar Pope Benedict di Amerika Syarikat untuk meraikan Hari Jadinya sepertimana yang telah diberitahu oleh Bishop tersebut.




( jiran bru saja pulang selepas mendapat undangan dari gereja st.peter basilica,Vatican kerana ada urusan penting dan mesyuarat dgn 2500 orang bishop di suatu tempat yg dia enggan bg tau aku kt ne..)

Aku ; apsl pak cik nmpk sibuk je…slu outstation je,wt per…org islam pg haji.mekah…pak cik pg Vatican plk,Vatican ad wt haji jgk ae ?

(aku rse cm nk ketawa…haha,saje je perli dia)

Jiran; BAGAIMANAKAH KAMU BOLEH KETAWAKAN SAYA PADAHAL SETAHUN DUA INI ADALAH HAJI YG TERAKHIR BAGI UMAT ISLAM…KAMU SUDAH BERKAHWIN?

Aku; belum lg…knp pak cik tanye? (ad ati nk tnya padahal dia dh tua nk mampos tp x kawin2)

Jiran ;…SKRNG INI ADALAH KETURUNAN ISLAM YG TERAKHIR MELANSUNGKAN PERKAHWINAN… JIKA KAMU TIDAK BERUMAH TANGGA DLM MASA SETAHUN DUA INI,KAMU AKN MENYESAL SEUMUR HIDUP…

TIDAK ADA LAGI KESEMPATAN UNTUK BERUMAH TANGGA APABILA PAUS ROMAN PETER II DILEPASKAN DARI RANTAI YG MENGIKATNYA SEJAK SEKIAN LAMA….UMAT ISLAM SENDIRI YG MEMBUATKAN RANTAI ITU TERPUTUS…

Aku ; ni apsl plk yg terakhir haji la,kawin la….sape peter tu..yg terakhir jgk ke….

Jiran ; AKAN SAMPAI MASANYA KAMI AKAN TANGGALKAN PAKAIAN KAMI,KAMI TIDAK LAGI PERLUKAN SEMUA INI…KAMI PULA YG AKAN MENUNTUT SEGALA HUTANG2 BUDI YANG MANUSIA AMBIL DARI KAMI, SEDANGKAN SELAMA 1000 TAHUN KAMI BERSABAR KAMI TIDAK AMBIL SEDIKITPUN NIKMAT KEHIDUPAN DARI KAMU,MALAH HANYA CUKUP-CUKUP SAJA MAKAN MINUM UNTUK JASAD KAMI…..SEKARANG KAMU AKAN MEMBAYAR HARGA “DUNIA” YG KAMI BINAKAN UNTUK KAMU…….

PAUS BENEDICT XVI SUDAH HAMPIR SELESAI PEKERJAANNYA…SEDIKIT LAGI MASA SEBELUM VATICAN MELEPASKAN “PENGHULU SEGALA PAUS”

…YA.. PAUS ROMAN PETER II…

DIA ADALAH PAUS YG PALING HEBAT,PAUS YG PALING AGUNG,PAUS YG TERAKHIR SEBELUM HARI PENGADILAN….DIA AKN MENUNGGU MUHAMAD DATANG….HABISLAH MUHAMAD NANTI…

Aku; sungguh misteri org2 pak cik ni…kami islam percaya yg nabi isa a.s akan berpihak kpd imam mahdi…padahal org2 pak cik adalah pengikut isa bin maryam,siapakah sbnrnya gereja sehingga nabi isa sendiri tidak berpihak kpd kristian….mcm ne ngan paus?.. apa kedudukan dia apabila nabi isa a.s turun kedunia nanti?

(jiran tidak menjawab sepatah haram pun,dia hanya membisu dgn senyuman sinis)

…..Continue……

Ini adalah bahagian yang paling menarik perhatian saya dan banyak pertanyaan saya sebelum ini yang kabur-kabur terjawab. Perhatikan kata-kata Bishop tersebut.

TIDAK ADA LAGI KESEMPATAN UNTUK BERUMAH TANGGA APABILA PAUS ROMAN PETER II DILEPASKAN DARI RANTAI YG MENGIKATNYA SEJAK SEKIAN LAMA….UMAT ISLAM SENDIRI YG MEMBUATKAN RANTAI ITU TERPUTUS…

Rantai yang mengikatnya? Tidakkah anda perasan bahawa ada juga makhluk Allah yang telah dirantai sekian lama. DAJAL! Sabda Rasullulah:

Dajjal itu sudah wujud sejak beberapa lama. Ia dirantai di sebuah pulau dan ditunggu oleh seekor binatang yg bernama “Al-Jassasah” Sahih Muslim.

Adakah mungkin Pope Roman Peter II ini adalah Dajal? Saya pernah mengadakan perbincangan dengan seorang pengkaji, beliau mengatakan umat Kristian percaya bahawa Pope Peter II inilah yang akan menyelamatkan mereka dari Antichrist/ Dajal. Tetapi pada pendapat saya, mungkin Pope Roman Peter II adalah Dajal. Umat Kristian akan terus sesat dan disesatkan oleh Pope Roman Peter II ini. Jika benar Pope Roman Peter II ini adalah Dajal, maka dia akan perintah dunia melalui Jurusalem sepertimana dalam ceramah Maulana Imran N. Hosein. Jika seseorang itu menjadi Pope, sudah pastilah pusat pemerintahannya akan berpusat di Vatican, bukan Jurusalem. Macam mana ini?

Sila tonton video dari siri The Arrival berikut, Imran N. Hosein telah menjelaskan tentang Pemerintahan Dajal akan berpusat di Jurusalem.

p/s : Mahasiswa boleh dapatkan di ftp sharing site UMP.

0 orang Mahasiswa cakna:

Updated issues around UMP

Updated dari Portal FKM

Updated dari UMPlife forum

Dekan FKM-Team Gerabak Mekanikal

Free Image Hosting

DEKAN FAKULTI KEJURUTERAAN MEKANIKAL PROFESOR DR. ROSLI BIN ABU BAKAR Ph.D (Hanyang University, Seoul, Korea), M.Sc. (Hanyang University, Seoul, Korea), B.Eng. (Mechanical, Hanyang University, Korea)

Hantar banner korang !!!

banner 115×116  Free Image Hosting Free Image Hosting Free Image Hosting Free Image Hosting Free Image Hosting Free Image Hosting .