SPEAKER CORNER YANG......

salam...

SALAM MAHASISWA...SALAM PERJUANGAN!!!!


SALAM TGM


dari kami TGM..maaf atas 'pasang surut' posting kami selama ini....noxx ingin menyentuh mengenai persediaan yang dilakukan oleh pihak JENTERA PRK yang mana tidak membuat persediaan yang sewajarnya...antaranya dari segi pengurusan giliran manifesto calon...


tetapi apa yang mendukacitakan TGM adalah tempat berMANIFESTO seperti mahu melantik ketua darjah semasa sekolah rendah. ini dibuktikan dengan gambar-gambar yang kami perolehi melaui pemberi maklumat kami, yang ternyata sangat-sangat mendukacitakan dan seolah-seolah mahasiswa diperkotak katikkan.

TGM memohon kepada JENTERA dan JHEPA agar menyediakan tempat atau pon pentas 'SPEAKER CORNER' yang lebih sesuai dan gah, setaraf dengan mandat yang akan dipegang dan di galas di atas bahu-bahu para PENGERAK UMP.



kesiranya ini lah taraf MAHASISWA UMP, setiap mahasiswa perlu bertnyakan kepada diri masing-masing adakah mereka MAHASISWA??? TEPUK DADA TANYA MINDA!!! 

dari maklumat yang noxx terima adalah ramai staff semasa manifesto ini dijalan...jadi bagi kami TGM...ini pilihan ranya PELAJAR???? atau pilihan raya STAFF???? sekali lagi fakta ini mengecewakan TGM!!!!





TGM juga setuju sekiranya ada pihak yang berkata 'calon yang hebat walau di pentas tinggi atau rendah tetap akan hebat' tetapi persoalannya disini!! INI KAH TARAF DAN KEDUDUKAN MAHASISWA UMP?? mungkin semua pihak harus mengambil keputusan dan jalan penyelesaian. 

dan difahamkan juga bahawa skrin layar putih serta projektor tidak disediakan!!!!! tidak seperti tahun lepas...tetapi noxx kurang usul periksa mengenai perkara ini dan mungkin akan turun sendiri MELIHAT perkara ini.


7 orang Mahasiswa cakna:

anon said...

selamat kembali kepada TGM..isu hot2 mcm biasa TGM bawak...tp harap jangan sekadar penulisan

bukan ke meki de prob gak??tp bukan pasal mpp tp pasal mechapro..

aku dengar sikit je yg isi utk jd next mt n exco..ape ni TGM??TGM concern kt UMP kt hot2 isu je ke?...isu kat fakulti sendiri??

kalau boleh TGM ulas sikit..tak pun TGM yg cakna masuk bertnding ker kn ;)

Anonymous said...

x takut dosa ek?

Anonymous said...

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000081641577#!/permalink.php?story_fbid=142881685774469&id=100000234616911

iluminasi said...

selamat kembali kepada TGM..

ape kes dgn link diatas ni?.
ape yang fitnahnye bro hazwan?.

yang pastinya anda bukan la pemberi maklumat or mata2 kami...
jgn salah paham n perasan lak ye...

jgn la hanya kerana gmbr2 tu..ko ckp kami fitnah lak..

isi kami ni kami perolehi sendiri..n ade kebenarannye.. kami pun tau ape hukumnye menfitnah org ni..

ade isu yang lebih besar yang perlu diberi perhatian... untung rugi nasib mahasiswa UMP ni...

Anonymous said...

kau curi gambor orangla.memang la kawan tu marah.pastu kata dapat gambar tu dari informer plak.maknanye menipu.betul nak selesaikan masalah.tapi cara x betul x boleh jugak.

anti- Hazwan said...

bro hazwan ni masih x habis2 dgn agenda dia. ada saje yg dia nk kacau bilaukan. drp taun lpas lg. wei bro, insaf2lah. ko patut blik kg je. xpyah sibuk2 hal kami. kami xpnh lantik ko jd ketua kami or mata2 or pemberi maklumat kpd kami!

cari pasal said...

wujud lagi rupenye si hazwan kat ump ni?.
xnmpk batang hidung pun...

Updated issues around UMP

Updated dari Portal FKM

Updated dari UMPlife forum

Dekan FKM-Team Gerabak Mekanikal

Free Image Hosting

DEKAN FAKULTI KEJURUTERAAN MEKANIKAL PROFESOR DR. ROSLI BIN ABU BAKAR Ph.D (Hanyang University, Seoul, Korea), M.Sc. (Hanyang University, Seoul, Korea), B.Eng. (Mechanical, Hanyang University, Korea)

Hantar banner korang !!!

banner 115×116  Free Image Hosting Free Image Hosting Free Image Hosting Free Image Hosting Free Image Hosting Free Image Hosting .